جمعه 20 مهر 1403  

شرح وظایف

شرح وظایف مدیر دانشجویی.

  1. هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور رفاهی،تغذیه و خوابگاه های دانشجویان
  2. برنامه ریزی لازم جهت اسکان، تغذیه و ارائه تسهیلات و وام های دانشجویی به دانشجویان
  3. تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های رفاهی با همکاری واحدهای ذیربط
  4. اعمال نظارت بر حسن اداره امور خوابگاهها، سلف سرویسها و تغذیه دانشجویان به لحاظ کیفی، کمی و بهداشتی و انظباطی
  5. برنامه ریزی در زمینه‌های ارتقاء و بهبود مستمر فعالیتهای رفاهی دانشجویان
  6. بررسی سطوح رضایتمندی دانشجویان از نحوه اجرای خدمات رفاهی، تغذیه و سایر موارد ذیربط
  7. انجام بازدیدهای دوره ائی و مرتب از اماکن دانشجویی، سلف سرویسها و خوابگاهها
  8. بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی واحدهای تابعه و انعکاس درخواستهای آنان به مسئولین ذیربط
  9. ارتباط مفید و سازنده با صندوق رفاه دانشجویان به منظور تسریع در امور محوله
  10. رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی
  11. ارائه نظرات و پیشنهادات در امور مربوط به عقد قراردادهای طبخ و توزیع غذا و خدمات نظافتی خوابگاهها
  12. نظارت مستمر بر خرید اقلام غذایی و عملکرد شرکتهای خدماتی طبخ و توزیع غذا
  13. تحقیق و نظرسنجی از دانشجویان به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده توسط واحدهای تابعه و استفاده از آن در برنامه های آتی واحد
  14. همکاری و تعامل با بخشهای مختلف دانشگاه جهت برگزاری سمینارها، همایشها و کنفرانسها
  15. نظارت و برنامه ریزی بر فعالیت های رفاهی ،صنفی دانشجویان اراءه شده توسط بخش خصوصی
  16. تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی واحد ذیربط
  17. نظارت بر انجام امور مربوط به تسویه حساب وامهای صندوق رفاه دانشجویان
  18. برنامه ریزی جهت بکارگیری دانشجویان در قالب کار دانشجویی در سطح مدیریت ها و دانشکده ها
  19. همکاری و تعامل با بخش های ذیربط دانشگاه جهت استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانشجویان
  20. انعکاس نظرات و پیشنهادات دانشجویان به مقامات مسئولین ذیربط
  21. نظارت بر مفاد قراردادهای منعقد شده با شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه (طبخ و توزیع ،نظافتی ،تاسیساتی و... .)
  22. رعایت دستورالعملها، بخشنامه‌ها و آئین نامه‌‌های ذیربط
  23. شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی مرتبط با شرح وظایف
  24. ارائه گزارش لازم به مقام مافوق در رابطه با عملکرد واحد تحت سرپرستی
  25. شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها با توجه به نیاز
  26. حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابع از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان
  27. برگزاری جلسات هماهنگی با بخش های مختلف دانشگاه
  28. انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق
  29. گزارش به مقام مافوق
  30. سرپرستی و نظارت بر کار کارکنان تابع